• 25.09.24, 11:18

Eestis antakse lastele heldemalt taskuraha ja pangakaart varem kätte

Eesti lapsevanemad annavad lastele kuus 20−40 eurot taskuraha, ligi 40% vanematest annab 20 eurot, rääkis SEB panga eraklientide segmendi projektijuht Victoria Tkatš.
Raadiohommikus tuli juttu sellest, kui palju mõjutab inflatsioon laste taskuraha suurust.
  • Raadiohommikus tuli juttu sellest, kui palju mõjutab inflatsioon laste taskuraha suurust.
  • Foto: Andras Kralla
"Mida varem lastele finantsteadlikkust õpetada, seda varem teevad nad ka oma vead ära. Nooremalt on summad väiksemad, millega õppida," rääkis Tkatš.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 19.04.24, 14:00
Koolipapa asutas õpilastele investeerimisklubi ja näitab kasvukohti. "Rahast rääkimine on endiselt tabu"
Põlva Gümnaasiumi direktor Raul Kadaste on ise pikaaegse kogemusega investor ning jagab oma entusiasmi ka õpilastele, vedades eest sealset investeerimisklubi.
Saated
  • 14.03.24, 10:19
Kolm viisi, kuidas anda töötajale rahatarkust
Investor Liisi Kirch ütleb, et eestlased on aastatega muutunud aina rahatargemaks, teisalt näeb ta tarkuse levitamisel ka tööandjatel rolli.
Börsiuudised
  • 23.02.23, 15:00
Investorite TOP: rahatarkurid on pannud mängu nii oma naha kui kaasanud lapsed
Kristi Saare: tegin elu parima ajastusega tehingu
Kogusime kokku enim silmapaistnud rahatarkuse edendajate, aasta investorite, raamatute autorite ja teiste rahast rääkivate eeskujude Tallinna börsi aktsiaportfellid ning uurisime, kui palju on neil oma nahk mängus. Osa kaasab ka oma lapsi.
Uudised
  • 03.04.24, 18:00
Raha ja suhted: pereõnn peitub rahasuhte korrasolekus
Nipid rahast rääkimise ärevuse maandamiseks
Suhtes eelistatakse üldiselt partneriks kedagi, kes jagaks sarnaseid huvisid, väärtuseid ja elustiili. Tihti ei mõelda aga sellele, kuidas ja kas üldse meie finantsväärtused ühtivad. Mis on ka arusaadav, sest tegemist ei ole kuigi romantilise teemaga. Siiski võib sellel olla väga oluline mõju suhte õnnestumisele.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele