• 14.03.24, 10:19

Kolm viisi, kuidas anda töötajale rahatarkust

Investor Liisi Kirch ütleb, et eestlased on aastatega muutunud aina rahatargemaks, teisalt näeb ta tarkuse levitamisel ka tööandjatel rolli.
Investor Liisi Kirch selgitas, mida saavad tööandjad teha selleks, et nende töötajaid ei vaevaks rahaärevus.
  • Investor Liisi Kirch selgitas, mida saavad tööandjad teha selleks, et nende töötajaid ei vaevaks rahaärevus.
  • Foto: Raul Mee
Märtsikuu on rahatarkuse kuu ning sellest ajendatuna toob Liisi Kirch välja, mida saavad tööandjad teha selleks, et nende töötajaid ei vaevaks rahaärevus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele