• 19.09.24, 12:28

Olulisi sõnumeid majanduskonverentsilt: mis hakkab uuel aastal saama?

Majanduskonverentsil “Äriplaan 2025” astusid üles ettevõtjad, kes süstisid tuleviku suhtes optimismi, kui suudetakse teha investeeringuid ja võib-olla ka vähem “vinguda”.
Äripäeva ajakirjanikud Viivika Rõuk ja Indrek Lepik
  • Äripäeva ajakirjanikud Viivika Rõuk ja Indrek Lepik
  • Foto: Liis Treimann
Lavalt jäid kõlama erinevad sõnumid: on efektiivistamise aasta, rohkem ambitsiooni ja investeeringuid, välistööjõukvoot on ajale jalgu jäänud ja palju veel. Need sõnumid võtsid intervjuus kokku ja analüüsisid terve päeva konverentsi jälginud ning intervjuusid läbi viinud moderaatorid ja Äripäeva ajakirjanikud Indrek Lepik ja Viivika Rõuk.

Seotud lood

Saated
  • 19.09.24, 12:01
Aasta juhi kriitika valitsuse suunal: kas maksuselgus ongi parim saavutus?
Maksudega on meil selgus, kuid kas see ongi meie parim saavutus? Kindlasti ei ole, ütles tehnoloogiafirma Oixio grupi juhatuse esimees ja omanik Ivo Suursoo.
Uudised
  • 19.09.24, 08:27
Arakas majanduskasvu võlukepist: vinguge vähem, tehke rohkem
Vähem vingumist ja rohkem investeerimist, siis hakkab ka majandus lõpuks kasvama, ütles Eften Capitali juhatuse esimees Viljar Arakas majanduskonverentsil Äriplaan.
Uudised
  • 18.09.24, 16:54
Põllumehe karm reaalsus: viie tunniga läks käibest pool miljonit
Põllumehe kõige suurem riskifaktor on ilm, aga me ei osanud oodata, et nii sinine pühapäev tuleb, rääkis Kadarbiku talu peremees Veiko Pak konverentsil Äriplaan 2025.
Uudised
  • 18.09.24, 14:54
Euroopas megatööstust ehitav Madiberk: kasvuraketid, millest mitte maha jääda
Ainuke valik majandust kasvatada, on investeerida ja seda makrotrendidesse, rääkis Skeleton Technologiesi juht ja üks asutaja Taavi Madiberk konverentsil Äriplaan 2025.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele