• 08.07.24, 16:15

Brändi uuendamine on julge samm, millega käivad kaasas ka ohverdused

Konverentsil “Password 2024” tuli juttu brändingust ja rasketest otsustest, mis võivad leida esialgu palju vastuseisu.
Rauno Jõgeva ja Kätlin Sepp esinemas konverentsil “Password 2024”.
  • Rauno Jõgeva ja Kätlin Sepp esinemas konverentsil “Password 2024”.
  • Foto: Marko Mumm
Konverentsil esinesid Värska Originaali juhatuse esimees Rauno Jõgeva ja Orkla Eesti turundusjuht Kätlin Sepp.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 11:00
Eigo Siimu: põllumajanduses loeb usaldus – kui põllumehel läheb hästi, läheb hästi ka meil
Scandagra Eesti AS tegevjuhi Eigo Siimu sõnul on põllumajandusvaldkonna süda koostöö ja vastastikune usaldus. Pärast esimest kümmet kuud ametis tõdeb ta, et sektor on küll keerulises seisus, kuid just nüüd on kõige olulisem seista põllumehe kõrval ja aidata tal raskused üle elada.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele