Digiturunduse ekspert: tuleval aastal tuleb turunduse eelarvet võimsalt tõsta
"Selle aasta tulemuste saavutamiseks tuleks järgmisel aasta digimeedia eelarvet 15-20% võrra tõsta," ütles Eesti suurima digiturunde ettevõtte Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar.
Heinsaar rääkis Äripäeva hommikuprogrammi intervjuus, et tänu privaatsusnõuete karmistamisele läheb reklaamimine digimeedias keerulisemaks ja nõuab rohkem tööjõudu.
Tänavu teist korda Äripäeva koostatud Gaselli TOPi jõudnud ehtefirma Marmara Sterlingu edu saladus peitub mitmekülgsetes ja glamuursetes toodetes, järjepidevates investeeringutes, aga ka rohkete pingete ja stressi taustal öötöö tegemises.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.