• 06.12.21, 15:40

Teenusedisainer hoiatab: klient keerab selja esimese negatiivse kasutajakogemuse peale

Vaid üksainus negatiivne kasutajakogemus võib rikkuda kliendi ja brändi vahelise suhte, selgus saatest „Lavajutud“.
Nortali teenusedisainer Pärt Ojamaa.
  • Nortali teenusedisainer Pärt Ojamaa.
  • Foto: Raul Mee
Nortali teenusedisainer Pärt Ojamaa rääkis, et PricewaterhouseCoopersi andmetel ligi kolmandik klientidest lõpetab brändiga suhte pärast ainsat negatiivset kasutajakogemust ning ligi 70% ei pöördu samale lehele tagasi peale halba kasutajakogemust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele