• 16.08.21, 15:40

Andrus Purde: turundust peaks juhtima nagu pensionifondi

Turunduses peab sarnaselt investeerimisega riske hajutama ehk kasutama tavapärast praktikat, mille tõttu kaup riiulilt ära ostetakse, kuid 10–20% eelarvest tuleks suunata eksperimenteerimisele, selgus saates „Lavajutud“.
Outfunneli juht Andrus Purde
  • Outfunneli juht Andrus Purde
  • Foto: Raul Mee
Niisuguse mõtteni jõudis pikaajalise turunduskogemusega Outfunneli asutaja Andrus Purde pärast seda, kui oli ise suunanud raha indeksifondidesse, ent samal ajal teenisid tema sõbrad suurt tootlust Baltika ja Hansapanga aktsiatega. „Mina olin oma siukse nagu seitsmeprotsendilise tootlusega üsna õnnetu,“ lausus Purde.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele