• 08.04.21, 11:07

Riik, kus õnnestudes saad endale truu kliendi

Jaapanis õnnestumiseks tuleb tunda kohalikku keelt ja kultuuri ja unustada mõte, et odava kaubaga õnnestub seal läbi lüüa.
Riho-Bruno ja Kertu Bramanis on aastaid Jaapanis elanud ja tunnevad sealset kultuuri.
  • Riho-Bruno ja Kertu Bramanis on aastaid Jaapanis elanud ja tunnevad sealset kultuuri.
  • Foto: Erakogu
Odav kaup on sealjuures ka põhjus, miks näiteks Walmart Jaapanis totaalselt läbi kukkus, rääkis ettevõtja ja Jaapani ekspert Kertu Bramanis Äripäeva raadio silmaringisaates "Globaalne pilk".

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele