Wolf Group kaotas kasumis, aga tegi suure investeeringu
Ehituskeemiatootja Wolf Group kaotas mullu käibes aastaga pisut ja ärikasumis üle 80 protsendi, kuid avas uue tehase Hispaanias ja laienes uutele turgudele.
Wolf Group on ehitusmaterjalide tootja ja turustaja. Wolf Groupile kuuluvad kaubamärgid Penosil ja Tempsi Plaat. Grupi klientideks on ehitusmaterjalide müüjad, professionaalsed ehitajad ja eraisikud ning tööstused.
Foto: Wolf Group
Wolf Groupi käive ulatus möödunud aastal 134,4 miljoni euroni, mis on võrreldes 2023. aastaga 4 protsenti langust, kui müügituluks kujunes 140,5 miljonit eurot.
Eesti ehitusvahutootja Wolf Group jätkab äri Venemaal: Delovõje Vedomosti veendus, et mõlemad ettevõtte tütarfirmad tunnevad ennast hästi, nimetavad sõda spetsoperatsiooniks ja plaanivad aktiivselt Narva jõe taga areneda.
Presidendi kantselei jätab alles teenetemärgi ettevõtjale Jaan Puusaagile, kelle firma Wolf Group tegutseb tütarfirmade kaudu Venemaal edasi ja nimetab sõda “erioperatsiooniks”.
Oma Venemaa äri üritab ehituskeemiatootja Wolf Group ära müüa, kuid Ukraina turul on tootmismaht kasvanud juba pea sõjaeelse tasemeni, rääkis ettevõtte juhatuse esimees Peeter Tohver.
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.