Lasteriiete tootja Lenne tuli eelmisel aastal ärikahjumist välja ja pööras käibe tõusule, aruandes kirjutab Lenne, et alustas eelmisel aastal koostööd uute klientidega Ukrainas ja Kasahstanis.
Lasterõivaste tootja Lenne käive kahanes möödunud aastal, samuti jäi ettevõte ärikahjumisse. Edukad investeeringud tõid aga ettevõttele miljoneid eurosid ja puhaskasumi real sai tänu sellele näidata plussi.
Tunamullu 13 miljonit eurot käivet teinud lasterõivaste tootja Lenne suurem osa müügitulust on haihtunud. Ettevõtte suurim turg oli Venemaa, aga suur tükk on tulnud ka Ukrainast.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.