• 20.07.24, 13:00

Neljast suuremast prillipoest kolm jäid kasumisse

Võrdluses jäid neljast suuremast prillipoodide ketist kolm mullu kasumisse, kahjumisse jäi Eagle Vision kaubamärki kasutav Lupree OÜ, kirjutavad Meditsiiniuudised.
Pere Optika kauplus.
  • Pere Optika kauplus.
  • Foto: Erik Prozes
Kõige suurema käibe teenis Instrumentarium Optikalt, aruandes seisab 13,7 miljonit eurot. Prillipoodidest oli sel suurim kasum, 2 miljonit eurot.

Seotud lood

Uudised
  • 04.07.24, 06:00
Julgus on tagasi: tehinguturu elavnemine jätkus
Eelmise aasta lõpus hoo sisse saanud Eesti ettevõtete ostu-müügituru elavnemine jätkus ka esimesel kuuel kuul, tehingute arv kasvas aastaga pea poole võrra.
Uudised
  • 07.05.24, 15:39
Prilliäris uus liikumine: Soome kett ostab Eagle Visioni poed
Eestis juba viit prillipoodi omav Soome firma ostis juurde kuue poega Eagle Visioni optikaketi, teatas ettevõte.
Uudised
  • 29.04.24, 15:08
Tuntud prillipoekett sai konkurendi ostuks loa
Pro Optika prillipoeketti pidav OptiPRO sai konkurentsiametilt loa osta 33 prillipoega Pere Optika kauplustekett.
Uudised
  • 03.04.24, 11:25
Tuntud prillipoekett ostab 33 poega konkurendi
Pro Optika prillipoeketti pidav OptiPRO ostab 33 prillipoega Pere Optika kauplusteketi.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele