• 01.07.25, 08:08

Coop Pank käitus heal juhul liiga ahnelt

Tundub, et Coop Pank oli JMV autoäri finantseerides liiga ahne laenuportfelli kasvatama ning see maksis neile valusalt kätte. Ja see on veel kahest võimalikust seletusest see leebem, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Coop Pank käitus heal juhul liiga ahnelt
  • Foto: Anti Veermaa
Äripäeva esmaspäeval ilmunud uuriv lugu pöörab tähelepanu sellele, kes oli nn Tšehhi autoskeemi püsti pannud ja sellega lõpuks maksuameti pihtide vahele jäänud ettevõtte JMV autopargi loomise finantseerija. Nimelt Coop Pank. See on lugu, mille refrääniks too börsil noteeritud kodumaine pank sugugi olla ei tahaks.

Seotud lood

Suur lugu
  • 30.06.25, 06:00
JMV autoäri Coop Panga rahaga: probleemsed automüüjad võlusid panga ära
Coop Pank jagas aastaid raha Tšehhi autoskeemi püsti pannud ettevõttele JMV, kuigi krahhi ennustavad märgid olid õhus juba siis, kui automüüjad pangauksest sisse astusid.
Uudised
  • 05.06.25, 06:00
Suurettevõtjad puistasid raha kriminaalasja kaela saanud autoärimeestele
Tšehhi autoskeemi püsti pannud, kuid nüüd riigiga pahuksis JMV asutajad ehitasid paralleelselt üles kinnisvaraäri, kuhu pani raha alla Coop Panga omanik Andres Sonn. Ühel hetkel tuli mängu ka endine meditsiiniärimees Tarmo Laanetu.
Uudised
  • 26.05.25, 11:36
Tšehhi autoskeemi maaletoojad said kriminaalkahtlustuse
Lisatud töötaja kommentaar
Keskkriminaalpolitsei esitas Tšehhi numbrimärkidega autode renditeenust pakkuvale ettevõttele JMV Motors ja selle asutajatele Jaak Laiksoole ja Virgo Veimanile kriminaalkahtlustuse.
Uudised
  • 23.05.25, 06:00
Maksuameti haardes kõmulise automüüja Tšehhi äri vajus varjusurma
Pikki aastaid Eesti rikastele luksusautosid toonud, kuid nüüd maksuameti surve all JMV Tšehhi ettevõte muutis nime ja vahetas välja enda võtmetegelased.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele