• 29.11.23, 06:00

Börsi uustulnuk astub lavale. Aplaus ja vile

Infortari aktsiate avaliku pakkumise prospekti põgusa lugemise ning Eesti kogenud investorite esmaste hinnangute põhjal ei saa öelda, et minge ja märkige, teisalt näeme argumente, miks seda siiski teha, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Börsi uustulnuk astub lavale. Aplaus ja vile
  • Foto: Anti Veermaa
Prospektieelses juhtkirjas avaldasime lootust, et "prospekt saagu kriitikameelega investorile sümpaatne", et see pakuks tingimusi, “mille peale oleks lihtne nentida: märgi või ise!" Täna tunnistame, et lihtne see ei ole. “Keeruline,” ütles eile mitu investorit pärast prospekti avalikustamist.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 28.11.23, 16:00
Intervjuu Infortari tegevjuhiga: täna pole varasid, mida me ei suudaks ühe ülekandega ära osta
Täna prospekti avalikustanud Infortar peab üheks oma suurimaks väärtuseks tugevat bilanssi ning suurt likviidsust, ütleb ettevõtte tegevjuht Martti Talgre.
Börsiuudised
  • 28.11.23, 14:49
Kristjan Liivamägi Infortari ei märgi: hinnavahemik on liiga kallis
Investor ja ettevõtja Kristjan Liivamägi ei pea Infortari aktsiate avaliku pakkumise hinnavahemikku atraktiivseks ja ettevõtte aktsiaid märkida ei plaani.
Uudised
  • 28.11.23, 13:53
Infortari prospektist selgub nii mõndagi üllatavat
Röögatu kasum Läti gaasifirma ostult, vaidlused Soome järelevalvega, kuidas on Infortaril läinud aasta esimesed üheksa kuud – börsile minekuks välja antud prospekt annab Infortari kohta teada nii mõndagi, mida varem teada ei olnud.
Saated
  • 28.11.23, 14:28
Esmamuljed Infortari IPOst: oodata on suurt ülemärkimist
Vasta küsitlusele
Infortari-suguse ettevõtte jaoks on praegune IPO maht selgelt väike, rääkis värskes "Investor Toomase tunnis" investor Ivar Mägi.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele