• 28.11.23, 14:28

Esmamuljed Infortari IPOst: oodata on suurt ülemärkimist

Infortari-suguse ettevõtte jaoks on praegune IPO maht selgelt väike, rääkis värskes "Investor Toomase tunnis" investor Ivar Mägi.
Infortari olemasolevatele aktsionäridele kehtib IPO järel lukustamiskokkuleppe, mille kohaselt ei ole suuraktsionäridel 12 kuu jooksul ja väikeaktsionäridel 6 kuu jooksul lubatud aktsiaid müüa. Infortari juhatuse esimees Ain Hanschmidt on samuti ettevõtte üks omanikest.
  • Infortari olemasolevatele aktsionäridele kehtib IPO järel lukustamiskokkuleppe, mille kohaselt ei ole suuraktsionäridel 12 kuu jooksul ja väikeaktsionäridel 6 kuu jooksul lubatud aktsiaid müüa. Infortari juhatuse esimees Ain Hanschmidt on samuti ettevõtte üks omanikest.
  • Foto: Andras Kralla
"Mina arvasin, et Infortar teeb kohe mingi kolaka, 200–300miljonilise IPO ning hakkab kohe välismaale laienema," rääkis Mägi. Tema hinnangul märgitakse IPO kindlasti täis ning tema ootab, et selle maht võib tulla vähemalt 100–200 miljoni eurot.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 28.11.23, 10:01
Investorid Infortari pakkumisest: Raivo Hein mõlgutab märkimismõtet, Roosaare peab kalliks
Investor Raivo Hein jääb Infortari hinnavahemikku kommenteerides märkimise suhtes äraootavale seisukohale, kuid nendib, et märkimismõte tal varem kuklas oli, „Rikkaks saamise õpikute“ autor Jaak Roosaare peab aktsiat aga kalliks.
Börsiuudised
  • 28.11.23, 11:12
Taavi Ilves Infortari prospektist: tundub ohtlik
Investor Taavi Ilvese hinnangul on Infortar küll huvitav investeerimisidee, kuid ta kardab, et raha püütakse kaasata liiga kallilt.
Börsiuudised
  • 28.11.23, 10:44
Investor kardab, et Infortari aktsia hakkab börsil liigselt hüplema
Infortari esmaemissiooni maht on liiga väike, mis tähendab, et aktsia võib börsil osutuda äärmiselt volatiilseks, kardab investor Indrek Naur.
Uudised
  • 28.11.23, 13:53
Infortari prospektist selgub nii mõndagi üllatavat
Röögatu kasum Läti gaasifirma ostult, vaidlused Soome järelevalvega, kuidas on Infortaril läinud aasta esimesed üheksa kuud – börsile minekuks välja antud prospekt annab Infortari kohta teada nii mõndagi, mida varem teada ei olnud.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele