Eesti pealinn vajab liikuvuse nüüdisajastamiseks kastist välja mõtlemist, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Käesolevat suve on saatnud hädakisa Tallinna tänavate sulgemise pärast, mis seotud enneolematult ulatuslike ehitus- ja kaevetöödega eeskätt südalinnas. Tunnistame – segadust ja korraldamatust on omajagu. Ei ole kindel, kas isegi “eriolukordade abilinnapea” Vladimir Svet teab, kuidas kõige efektiivsemalt punktist A punkti B minna. Huvitav, kuidas turistid veidrate kohalike kohanimedega kollaste siltide rägastikus toime tulevad? Meemid ja irvhambad ütlevad, et käib kampaania autost loobumiseks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.