• 18.03.21, 16:22

Kirjuta kohe alla, et armastad. Sinu töökoht.

Jah, kiuslik sõna teeb tänapäeval kiiremini ja suuremat kahju kui mõnekümne aasta eest, aga ettevõtte maine kaitsmiseks on viiskümmend paremat varianti kui trahviähvardus, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kirjuta kohe alla, et armastad. Sinu töökoht.
  • Foto: Anti Veermaa
Tänane Äripäeva kaanelugu räägib Pärnumaa firmast Wendre, kus töötajatele anti ette sise-eeskiri, et nad ei tohi ei töötamise ajal ega pärast seda sisuliselt ühegi negatiivse silbi ega silmavaatega teha juttu ei oma tööandjast, selle omanikest, juhtidest ega üldse millestki töösse puutuvast. Ja et mitte jääda paljasõnaliseks, siis oli lojaalsuskohustuse rikkujale ka karistus – trahv tuhat eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele