• 23.06.18, 10:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Facebook tasuliseks

„Facebookist jääb alati üks versioon, mis on tasuta,“ ütles ettevõtte juht Mark Zuckerberg aprillis USA senati ees selgitusi andes. Nüüd ollakse öeldu järgi tegutsemas ja otsitakse tasuta versiooni kõrvale ka tasulist varianti.
Instagrami ootavad ees muudatused
  • Instagrami ootavad ees muudatused
  • Foto: EPA-EFE
Testitakse erinevaid võimalusi. Ühe variandina saavad Facebooki gruppide administraatorid küsida pakutava sisu eest igakuist tasu alatest 4,99 dollarist kuni 29,99 dollarini. Kuigi testperioodil oma lõivu ei võta, võivad üle miljardi inimese, kes gruppidesse kogunenud, õnnestumise korral tuua tubli lisatulu. Ja Facebook ei peaks tegema muud kui pakkuma platvormi, sisu tuleb juba ise.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele