Rahvusvahelise sõnumiteenusefirma Textmagic jäi esimesel poolaastal 0,12 miljoni euroga kahjumisse. Ettevõte toob põhjuseks müügi languse ning immateriaalse põhivara kulumi suurenemise.
Ettevõtte sõnul on järgmiste perioodide fookuses kasumlikkuse kasvatamine kuluefektiivsuse kaudu ning müügitulu taastamine uute turundusstarteegiate abil.
Nii igapäevastes tegevustes kui ka arenduses ja tarkvaras on klientide jaoks tehisaru olemasolu juba väga oluline, rääkis TextMagicu finantsjuht Getter Grünmann.
Textmagic Grupi müügitulu oli teises kvartalis 3,44 miljonit eurot, mis on 9% vähem kui aasta varem samal perioodil. Langus tulenes eelkõige SMS-platvormi müügitulu valuutakursside muutuse mõjust.
Textmagic Grupi müügitulu oli 2025. aasta esimeses kvartalis 3,68 miljonit eurot, mis on 9% vähem kui aasta varem, langus tulenes SMS-platvormi müügitulu vähenemisest.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.