• 12.08.25, 10:01

TextMagic jäi esimesel poolaastal kahjumisse

Rahvusvahelise sõnumiteenusefirma Textmagic jäi esimesel poolaastal 0,12 miljoni euroga kahjumisse. Ettevõte toob põhjuseks müügi languse ning immateriaalse põhivara kulumi suurenemise.
Ettevõtte sõnul on järgmiste perioodide fookuses kasumlikkuse kasvatamine kuluefektiivsuse kaudu ning müügitulu taastamine uute turundusstarteegiate abil.
  • Ettevõtte sõnul on järgmiste perioodide fookuses kasumlikkuse kasvatamine kuluefektiivsuse kaudu ning müügitulu taastamine uute turundusstarteegiate abil.
  • Foto: Andras Kralla

Seotud lood

Saated
  • 08.07.25, 10:30
TextMagicu finantsjuht: aasta lõpuks võiks ligi pool arendustegevusest olla tehtud tehisaruga
Nii igapäevastes tegevustes kui ka arenduses ja tarkvaras on klientide jaoks tehisaru olemasolu juba väga oluline, rääkis TextMagicu finantsjuht Getter Grünmann.
Börsiuudised
  • 08.07.25, 08:38
Textmagicu teise kvartali müügitulu vähenes
Textmagic Grupi müügitulu oli teises kvartalis 3,44 miljonit eurot, mis on 9% vähem kui aasta varem samal perioodil. Langus tulenes eelkõige SMS-platvormi müügitulu valuutakursside muutuse mõjust.
Börsiuudised
  • 08.04.25, 08:41
TextMagicu ärimaht kahanes USA regulatsioonide tõttu
Textmagic Grupi müügitulu oli 2025. aasta esimeses kvartalis 3,68 miljonit eurot, mis on 9% vähem kui aasta varem, langus tulenes SMS-platvormi müügitulu vähenemisest.
Börsiuudised
  • 25.02.25, 08:45
Textmagicu ärikasum kahanes aastaga 30%
Tehnoloogiafirma Textmagic teenis möödunud aastal oluliselt väiksema ärikasumi, kuid müügitulu jäi samasse suurusjärku.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele