• 14.05.25, 13:08

Clevoni teadmatuses väikeaktsionärid peavad veel kuu aega oma saatust ootama

Börsilt lahkunud Viljandi firma Clevon müüdi küll ameeriklastele, kuid see on tekitanud palju küsimusi väikeinvestoritest, kes ettevõttesse alles jäid.
Clevon Investorsi osanik Lev Dolgatsjov tahaks näha mingisugust kommunikatsiooni, praegune vaikus on tema sõnul veidi veider ja halb praktika.
  • Clevon Investorsi osanik Lev Dolgatsjov tahaks näha mingisugust kommunikatsiooni, praegune vaikus on tema sõnul veidi veider ja halb praktika.
  • Foto: Liis Treimann
Äriregistri andmetel on alates 16. aprillist isejuhtivaid pakiveosõidukeid tootval Clevon ASil uus omanik: USA tehnoloogiaettevõte Indigo Technologies, kellele kuulub 96% ettevõttest. Sellega on tekkinud küsimus oma saatusest neil investoritel, kes jäid kas otse Clevoni aktsionäriks või läbi Clevon Investorsi ettevõtte, kuhu börsilt lahkudes pandi kokku enamus väikeaktsionäre.

Seotud lood

Uudised
  • 11.05.25, 10:18
Börsilt lahkunud Viljandi äri müüdi ameeriklastele
Investorite seas on FedEx ja Foxconn
Äriregistri andmetel on alates 16. aprillist Viljandis isejuhtivaid pakiveosõidukeid tootval Clevon ASil uus omanik: USA tehnoloogiaettevõte Indigo Technologies, kellele kuulub 96,04% ettevõttest.
Börsiuudised
  • 07.12.23, 16:18
Clevon korjab raha ookeani tagant
Sügisel Nasdaqi alternatiivbörsilt First North lahkunud robotsõidukite firma Clevon kogub nüüd raha USA investoritelt.
Börsiuudised
  • 30.10.23, 13:59
Clevon panebki börsilt lahkumise avalduse lauale
Robotkullerite tootja Clevoni investoritele tehtud ülevõtupakkumise järel kuulub Clevon Investorsile ligi 96% ettevõtte aktsiatest ning börsile esitatakse avaldus aktsiatega kauplemise lõpetamiseks.
Börsiuudised
  • 27.10.23, 11:37
Clevoni aktsiatega saab viimast päeva kaubelda
Reedel on robotkullerite tootja Clevoni aktsiate viimane kauplemispäev ja tehinguid on võimalik teha börsi sulgemiseni kell 16.00.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele