• 11.03.25, 16:55

Tippinvestorid teevad portfellides muudatusi: põhi ei ole veel käes

Investor Lev Dolgatsjov muutis oma investeerimisteesi paar nädalat tagasi, pärast seda, kui Ukraina president Volodõmõr Zelenskõi ja USA president Donald Trump Valges Majas kohtusid.
Investor Kristjan Liivamägi meelest ei ole praegune kukkumine midagi, mille pärast liialt muretseda. Samas on ta ise viimase pooleteise aasta jooksul müünud USA aktsiad ja panustanud suuremalt Euroopasse ja Baltikumi.
  • Investor Kristjan Liivamägi meelest ei ole praegune kukkumine midagi, mille pärast liialt muretseda. Samas on ta ise viimase pooleteise aasta jooksul müünud USA aktsiad ja panustanud suuremalt Euroopasse ja Baltikumi.
  • Foto: Raul Mee
Ta näeb, et Euroopa vajab igal juhul rohkem kaitsetööstuse tooteid ja teenuseid. “Ja mitte ainult Euroopa – isegi kui Trump räägib kaitsekulude kärpimisest, siis Ameerika kaitsetööstuse ettevõtted müüvad ikkagi Euroopasse,” ütles Dolgatsjov. Seepärast on ta viimasel ajal otsustanud panustada kaitsetööstuse indeksit jälgivatesse fondidesse ka plaanib oma positsiooni neis lähiajal veel suurendada.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 11.03.25, 13:20
Nelli Janson: pullituruga on nüüd mõneks ajaks lõpp
Trump keerab vinti iga oma lubaduse puhul üle, saame ebakindlust ja ebastabiilsust kogu raha eest, tõdes Nelli Janson.
  • PRO
Uudised
  • 11.03.25, 15:10
Kõigest 50 päeva kestnud Trumpi lammutustöö kogub alles hoogu
Ukraina sõda läheb kuumemaks, Euroopa ei karda tuumarelva ja Saudi Araabiast oodatakse valget suitsu.
Börsiuudised
  • 11.03.25, 11:21
Euroopa börsid trotsivad Ameerika krahhi
Euroopa aktsiaturud avanesid teisipäeval roheliselt, futuurid ennustavad samuti kasvu. Volkswagen teatas tulemused ja vähendas dividende.
Börsiuudised
  • 10.03.25, 15:29
USA aktsiad võivad veel mitu kuud miinuses vireleda
Trump ei välista majanduse lühiajalist langust
Tariifide tekitatud murede tõttu on USA aktsiatel oht langeda aasta keskpaigaks veel 5%.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele