• 29.10.24, 12:14

Adidase käive kasvas aastaga 10%

Saksamaa rõivaste ja jalanõude tootja Adidase aktsia hind tõusis enne turu avanemist 1,7% pärast kolmanda kvartali tulemuste selgumist, kust paistis tugev müügimahu kasv enamikus piirkondades ja kanalites.
Adidase müük jaemüüjate kaudu kasvas 13% ning otse tarbijale 7%.
  • Adidase müük jaemüüjate kaudu kasvas 13% ning otse tarbijale 7%.
  • Foto: dpa/Scanpix
Kolmandas kvartalis jõudis Adidase käive 6,4 miljardi euroni, kasvades 10%. Valuutaefektiga korrigeerituna ja Yeezy kaubamärgi 14protsendilise kasvu mõju arvestamata oli EBIT 598 miljonit eurot, mis on kooskõlas ettevõtte varem jagatud esialgsete prognoosidega.

Seotud lood

Saated
  • 29.10.24, 12:00
Swedbanki portfellihalduri vihjed, kuidas USA valimistelt koor riisuda
Rootsis elav Swedbanki portfellihaldur Pertti Rahnel avaldas, kuhu investeerida olenevalt USA valimistulemustest, ning jagas enda investeerimisteekonda ning huvitavamaid aktsiaideid.
Investor Toomas
  • 08.01.24, 15:32
Koristasin jälgimisnimekirja ja leidsin mitu huvitavat ideed
Uut aastat on ilus alustada koristamisega. Minu puhul tähendab see oma pika jälgimisnimekirja üle vaatamist ja korrastamist ning sealt heade ideede uuesti üles leidmist.
Börsiuudised
  • 29.10.24, 09:36
Apranga lõikas tarbija harjumuste muutusest kasu
Leedu rõivakett Apranga kasvatas kolmandas kvartalis ootuspäraselt müügitulu, kuid jäi maksueelse kasumiga analüütiku ootustele alla.
Börsiuudised
  • 17.11.23, 18:23
Investoritel tasub jälgida, mida olümpiaatleedid seljas kannavad
Kui tippsport on suur äri, siis mõistagi on olümpiamängud kui maailma suurim spordiüritus väga suur äri. Järgmisel suvel Pariisis toimuvate suvemängude ettevalmistused on täies hoos ning aktiivne investor võib mõelda, kuidas suurest spordipeost oma portfelliga osa saada.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele