• 01.10.24, 10:52

Vaata järele: fookuses on Elevingi IPO

Teisipäeva õhtul astus Äripäeva investeerimisklubis üles Eleving Groupi juhtkond, et anda ülevaade ettevõtte plaanidest ja lahata börsiprospekti. Samuti said kõik esitada küsimusi nii juhtkonnale kui ka Enlight Researchi analüütik Mattias Wallanderile.
Veel nädal aega on jäänud Eleving Groupi IPOs osalemiseks ning teisipäeval oli Äripäeva vahendusel võimalik kõigil huvilistel otse oma küsimustele vastused saada.
  • Veel nädal aega on jäänud Eleving Groupi IPOs osalemiseks ning teisipäeval oli Äripäeva vahendusel võimalik kõigil huvilistel otse oma küsimustele vastused saada.
  • Foto: lauris aizupietis
Teisipäeval sai Äripäeva veebis vaadata otseülekannet Investeerimisklubi ürituselt, kus sai kuulda detailsemalt Eleving Groupi käimasolevast aktsiate esmasest avalikust pakkumisest.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 27.09.24, 16:55
Eleving Groupi tellitud analüüs avab ettevõtte riske
Analüüsimaja Enlight Research hindas börsile tuleva laenuäri Eleving Groupi riske.
Börsiuudised
  • 26.09.24, 16:30
Paavo Siimann plaanib Elevingi IPO tuules portfellis muudatusi
Finantsanalüüsi ekspert Paavo Siimann hekseldas laenuäri Elevingi IPO prospekti läbi ning tegi märkimise osas otsuse.
Börsiuudised
  • 25.09.24, 18:00
Üks kukkus kummuli, teine tuleb börsile: miks Eleving peaks olema teistmoodi kui Planet42
Sahinad: Eleving ostab Planet42 ära?
Sel nädalal börsile tulemise kampaania suurelt käima lükanud Läti finantsettevõttel Eleving näib olevat mõndagi sarnast hiljuti Eesti investoreid rivist löönud Planet42ga. Ent olgu kohe öeldud, et erinevused on märkimisväärsed ja olulistes nüanssides.
Börsiuudised
  • 27.09.24, 15:00
Kiirlaenuäri külvab skepsist. „Ma ei näe ühtki põhjust, miks oma portfellis Elevingile ruumi teha.“
Kolme börsifirma võrdlus
Läti kiirlaenuäri Elevingi kõrval pääsevad Balti börsi investorid ligi veel mitme kiirlaenufirma väärtpaberitele ja võlakirjadele, Äripäev uuris kohalikelt ekspertidelt laenuärisse investeerimise plusse ja miinuseid.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele