• 13.08.24, 15:08

Kuus välisfondi müüsid Tallinki positsioonid puhtaks

Möödunud kuul tegi Infortar pakkumise osta 0,55 euro eest kokku Tallinki aktsiaid – börsiraamatute järgi on oma aktsiapakkidega hüvasti jätnud kokku kuus välisfondi.
Tallinki suurimate aktsionäride nimekirjas on toimunud muutused.
  • Tallinki suurimate aktsionäride nimekirjas on toimunud muutused.
  • Foto: IMAGO/Scanpix
Infortarile müüdi pakkumise käigus 161,4 miljonit aktsiat, mis moodustab 21,71 protsenti kõigist Tallinki aktsiatest. Kuna Infortar maksab aktsiate eest 0,55 eurot aktsia kohta, vahetas reedel omanikku enam kui 88 miljoni euro eest Tallinki aktsiaid. Arvestades Tallinki sulgumishinda eelmise nädala alguses teate tegemisel, teenis Infortar alla turuhinna ostmisega vähemalt 6,5 miljonit eurot.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 06.08.24, 09:31
Infortar saab 88 miljoni eest Tallinkit juurde, suurfondid väljuvad
Ostja teenis tehingult 6,5 miljonit eurot
Tallinki aktsionärid otsustasid Infortari vabatahtliku ülevõtmispakkumise eest müüa kokku 21,71% laevafirma aktsiatest, millega väljuvad ka mitu suurt fondi.
Börsiuudised
  • 06.08.24, 15:48
Infortari juht peab Tallinkit ülevõtmishinnast väärtuslikumaks: oodake kolmanda kvartali aruannet
Infortari saavutatud enamusosalus Tallinkis muudab oluliselt emafirma kvartalitulemusi ning laevafirma aktsiad võetakse tõenäoliselt raamatupidamises arvele soetusmaksumusest väärtuslikumana, lubab eeldada nii Infortari värske kvartalitulemus kui intervjuu ettevõtte juhi Martti Talgrega.
Börsiuudised
  • 17.06.24, 10:11
Infortar tahab Tallinki aktsionäridelt odavalt aktsiad kokku osta
Infortar teeb vabatahtliku ülevõtmispakkumise kõigile Tallink Grupi aktsionäridele kõigi Tallinki aktsiate kohta, mis veel ei kuulu talle.
Börsiuudised
  • 25.07.24, 09:28
Tallinki puhaskasumist jäi alles viiendik
Dividendipoliitika täitmiseks tuleb teisel poolaastal teha kolm korda parem tulemus
Tallinki värskelt avaldatud majandustulemustest selgub nii käibe langus kui ka puhaskasumi märkimisväärne vähenemine.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele