• 21.05.24, 17:01

Viis aktsiat, millele analüütikud ennustavad lähiajal jagunemist

AI-aktsiate kiire hinnakasv on pannud analüütikud hindama, kes võiks läbi viia järgmise aktsiate jagunemise ehk stock split’i. Tõenäoliselt annab see rallis osalejatele veelgi hoogu juurde.
Kiirel rallil osalenud tehisintellekti aktsiatele ennustatakse nüüd jagunemist, mis võiks hinnakasvule hoogu juurdegi lükata.
  • Kiirel rallil osalenud tehisintellekti aktsiatele ennustatakse nüüd jagunemist, mis võiks hinnakasvule hoogu juurdegi lükata.
  • Foto: AFP/Scanpix
Tehisintellekti valdkonnas toimuv revolutsioon on põhjustanud suure kasvuhoo, mis on suuresti kogunenud kiibivalmistajate sektorisse. Mitme kiibitootja aktsia hind on liikunud niivõrd kõrgele, et analüütikud ootavad nüüd aktsiate jagunemist, vahendab Yahoo Finance.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 16.05.24, 12:05
Viis AI ettevõtet, milles Nvidia näeb tõusupotentsiaali
Nvidia ostis eelmise aasta lõpus viie potentsiaalika ettevõtte aktsiaid, millest ühele ennustatakse väga lennukat kasvu.
Börsiuudised
  • 08.04.24, 06:00
Eesti investorid vastavad: mida osta praegu, et olla rahul 10 aasta pärast
Suur investoriküsitlus!
Eesti investorid on saanud aasta alguse pulliturust osa võimsate tootlustega, Äripäeva investoriküsitluses jagasid nad oma favoriite ja nimetasid, kuhu panna raha, et 10 aasta pärast tootluse üle rõõmustada.
Börsiuudised
  • 08.03.24, 16:56
Kahekordistuva hinnaga aktsia, mis teeb Nvidiale silmad ette
Veebibrauser Opera eelmise aasta tulemused ületasid analüütikute ootuseid ning selleks aastaks ennustatakse aktsia hinna kahekordistumist.
Börsiuudised
  • 18.04.24, 11:21
Investeeringud, kus võib peituda uus Nvidia
Nvidia, gigant kiibitootjate seas, on tõusnud viimase viie aastaga enam kui 1800 protsenti. Analüütikud soovitavad uue raketi otsimisel vaadata turuväärtuselt pigem väiksemate ettevõtete suunas.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele