• 27.12.23, 18:00

Elektriauto omanikud avavad kaarte: rõõmud, valud ja kulud

12 aasta pärast ELis enam uut bensiini- või diisliautot osta ei saa. Elektriauto tundub paljudele siiski veel võõras teema, kuigi teada on see, et kütusekulu on peaaegu olematu: 100 km saab sellega läbida vaid 1–3 euro eest. Ja tulevast automaksu tuleb elektriauto omanikul vähem maksta. Leidub nii neid, kes on juba vana auto välja vahetanud, kui neidki, kelle meelest on elektriauto ohtlik liikuv röster.
Uue elektriauto ostu toetab ka Eesti riik ja seda ühe sõiduki puhul 4000 euro ulatuses.
  • Uue elektriauto ostu toetab ka Eesti riik ja seda ühe sõiduki puhul 4000 euro ulatuses.
  • Foto: Liis Treimann
Kui inimene ei tunne, et elektriauto on tema jaoks see õige, siis ei tasu ideed selle omamisest endale maha müüma hakatagi, leiab KoostööKunstiKool Belbin Eesti asutaja ja juhtimistreener Mats Soomre. Ta lisab, et elektriautod arenevad pidevalt ja kui praegu need sind ei kõneta, tasub see teema kõrvale panna ja alles paari aasta pärast selle juurde naasta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele