• 22.01.23, 17:49

Wall Streeti veteran: kuidas pulliturgu mitte maha magada

Wall Streeti kogemusega Alejandro Jimenez käis läbi nii dotcom'i mulli, globaalse majanduskriisi kui ka kümnendipikkuse pullituru. Tema soovitab praegu investeerida, et mitte jääda maha pulliturgudest.
Endine Wall Streeti fondihaldur Alejandro Jimenez rääkis investor Toomase konverentsil, kuidas ta haldas miljardeid dollareid läbi pulli- ja karuturgude ning kuidas ta jõudis JPMorgani New Yorgi pilvelõhkujatest Tallinna, mis on talle nüüd koduks.
  • Endine Wall Streeti fondihaldur Alejandro Jimenez rääkis investor Toomase konverentsil, kuidas ta haldas miljardeid dollareid läbi pulli- ja karuturgude ning kuidas ta jõudis JPMorgani New Yorgi pilvelõhkujatest Tallinna, mis on talle nüüd koduks.
  • Foto: Raul Mee
Jimenez töötas JPMorganis aastatel 2001–2019, tõustes praktikandist üksusejuhiks.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 21.01.23, 10:49
Tallinna börsi juht: liigume parima ostukoha poole
Börsil on tekkimas ostukoht, kuid möödas on aeg, kui sai ajada taga väga kiiret kasvu ilma sisulise rahavoota, ütles Tallinna börsi juht Kaarel Ots.
Börsiuudised
  • 21.01.23, 17:31
Aasta investor: minu suurim viga on aja raiskamine
Laupäeval aasta investoriks 2023 nimetatud Katri Teller tegi 2006.–2007. aastal mitu viga, milleta ta poleks jõudnud praeguse eduni. Ta tunnistas, et mõne asjaga eksib ta endiselt.
Börsiuudised
  • 22.01.23, 06:00
Marko Oolo kolm olulist viga, millega kaotas investeerimisel suuri summasid
Investor ja riskikapitalifondi Superangel partner Marko Oolo ei pea investeerimisveaks olukorda, kus kaotas kõige rohkem raha, vaid pigem seda, kus tegi ise halbu otsuseid.
Börsiuudised
  • 22.01.23, 16:00
Investor Toomas kutsus kokku üle 800 sõbra
Suur galerii!
Laupäeval Tallinnas kogunes üle 800 investeerimishuvilise investor Toomase konverentsil, kes jagasid end päeva jooksul kahe lava vahel.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele