• 02.12.22, 06:00

Jaak Roosaare ja LHV soovitavad osta Venemaal jätkavat Silvanot

Aasta algusest kolinal kukkunud pesutootja Silvano Fashion Group on keerulisest majanduslikust ja pinevast poliitilisest olukorrast hoolimata sattunud nii tuntud investori Jaak Roosaare kui LHV analüütikute ostusoovituste nimekirja.
Enamjaolt Venemaal ja Valgevenes naiste pesu tootev ja müüv Silvano Fashion Grupi aktsia on jõudnud investeerimisekspertide jaoks huvitavasse ostukohta.
  • Enamjaolt Venemaal ja Valgevenes naiste pesu tootev ja müüv Silvano Fashion Grupi aktsia on jõudnud investeerimisekspertide jaoks huvitavasse ostukohta.
  • Foto: Meeli Küttim
Investor ja "Rikkaks saamise õpiku" autor Jaak Roosaare on aasta algusest alates 42% jagu väärtust kaotanud Silvano Fashion Groupi toonud välja ühe spekuleerimisideena, mis on tema tähelepanu alla jõudnud seetõttu, et ettevõttele kuuluvast rahast 21 miljonit ehk 0,66 eurot aktsia kohta on hoiustatud Euroopas.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 28.10.22, 13:00
LHV analüütikud andsid Venemaal kasumit teenivale Silvanole rohelise tule
LHV analüütikud andsid Venemaal ja Valgevenes kasumit teenivale pesutootja Silvano Fashion Groupi aktsiale ostusoovituse ning avalikustasid aktsia õiglase vahemiku.
Börsiuudised
  • 05.08.22, 10:36
Silvano teenis valuutakursi ümberhindlusest suure kasumi
Lisatud analüütiku kommentaar
Täna teatas rõivatootja Silvano Fashion Goup teise kvartali tulemustes tugevatest müügitulu ja puhaskasumi kasvust. Peamine kasumi kasv tuli valuutakursi ümberhindlusest, ärikasum aga vähenes. Analüütik leiab, et puhaskasumile ei maksa suurt rõhku panna.
Börsiuudised
  • 28.11.22, 10:33
Silvano kasvatas käivet, kuid ärikasum langes surve alla
Pesutootja Silvano müügitulu on tänavu üheksa kuuga mullusest ligi 20 protsenti suurem, samas ärikasumis on näha ligi 12 protsendi suurust tagasiminekut, selgub börsiteatest.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele