• 28.10.21, 12:06

Nokia kasum tegi suure hüppe

Nokia teatas kolmanda kvartali tulemustes, et on kasvatanud ärikasumit ligi 30% ning ületas tulemustega analüütikute ootuseid, vahendab Kauppalehti.
Nokia ootab järgmisel aastal kasumikasvu aeglustumist.
  • Nokia ootab järgmisel aastal kasumikasvu aeglustumist.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Nokia teenis kolmandas kvartalis 5,4 miljardit eurot käivet, mis on aasta varasemaga võrreldes 2% rohkem ning ületas ka analüütikute ootuseid 20 miljoniga. Suurema hüppe tegi ettevõtte ärikasum, mis kerkis aasta varasemaga võrreldes 30%. Nokia teenis kolmandas kvartalis 0,63 miljardit eurot ärikasumit, mis ületas analüütikute ootuseid 21%. Aasta varem teenis ettevõte 0,49 miljardit eurot ärikasumit.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 31.07.21, 19:51
Nokia kasumiüllatus julgustas analüütikuid hinnasihte tõstma
Nokia teatas neljapäeval 423 miljoni euro suurusest tegevuskasumist, mis jättis analüütikute ootused kaugele maha. Mitmed analüütikud on pärast tulemuste avalikustamist ettevõtte aktsia hinnasihti tõstnud ning andnud ostusoovituse, kirjutab Kauppalehti.
Börsiuudised
  • 02.07.21, 18:08
Soome analüütikud: tulekul on rekordtulemuste aasta
Börsil on koroona juba meelest läinud ja tänavusest aastast oodatakse kõigi aegade rekordtulemuste aastat, vahendab Soome rahvusringhääling Yle analüütikuid.
Börsiuudised
  • 15.03.21, 22:51
Nokia teeb koostööd tehnoloogiahiidudega
Soome telekommunikatsiooni ettevõte Nokia avalikustas esmaspäeval, et hakkab koostööd tegema Microsofti, Amazoni veebiteenuste ja Google'iga uute pilvepõhiste 5G raadiolahenduste väljatöötamiseks koos raadiosidevõrgu (RNA) tehnoloogiaga, vahendab Reuters.
Investor Toomas
  • 22.03.21, 10:45
Nokia püüab "Ericssoni" teha
Leidsin põhjust jälle Nokiast ja Ericssonist kirjutada, kuigi ma ise pole investor. Saan aeg-ajalt lugejatelt küsimusi ja olen jäänud neid jälgima.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele