• 22.03.21, 10:45

Nokia püüab "Ericssoni" teha

Leidsin põhjust jälle Nokiast ja Ericssonist kirjutada, kuigi ma ise pole investor. Saan aeg-ajalt lugejatelt küsimusi ja olen jäänud neid jälgima.
Nokia üritab kasutada kriisist pääsemiseks sarnast strateegiat, mida rakendas konkurent Ericsson.
  • Nokia üritab kasutada kriisist pääsemiseks sarnast strateegiat, mida rakendas konkurent Ericsson.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Mõlema puhul oli läinud nädalal olulisi arenguid. Nokia uus juht Pekka Lundmark avaldas strateegia Nokia uueks tulemiseks. Ericssoni kohta võis aga lugeda, et seal muudatuste katalüsaatoriks olnud aktivist-investor jätkab oma osaluse vähendamist, et minna vabaneva rahaga uutele jahimaadele. Viimase nädalaga müüs Christer Gardelli Cevian veel ligi 30 miljonit B-aktsiat enam kui 3 miljardi Rootsi krooni eest. Sellega on Ceviani osalus Ericssonis esimest korda 2017. aasta kevadest vähenenud väiksemaks kui 5% kapitalist, mis on künnis, mille ületamisel tuleb avalikkust osalusest teavitada. Veel 2019. aasta alguses kuulus Cevianile 9,01% Ericssoni kapitalist ja 5,38% häältest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele