• 04.07.21, 07:24

Ott Kiivikas krüptoinvesteeringust: esimese hooga oli rõõm päris suur

Krüptoturul enda esimesi samme teinud värske investor ning auhinnatud kulturist Ott Kiivikas tundis lühikese ajaga tulnud mitmekordse tootluse üle suurt rõõmu, kuid see jäi üürikeseks, rääkis ta Investeerimisfestivali laval.
Investor ning auhinnatud kulturist Ott Kiivikas rääkis enda kogemustest krüptovaluutaga.
  • Investor ning auhinnatud kulturist Ott Kiivikas rääkis enda kogemustest krüptovaluutaga.
  • Foto: KARLI SAUL
“Rõõm oli ausalt öeldes esimese hooga päris suur. Rõhk sõnal esimese hooga,” naljatas Kiivikas, kes nüüd ootab krüptoportfelli taastumist. Tugeva huvi krüptoturu vastu tekitasid Kiivikase sõnul teiste treenerite jutud, kes klubis enda teenitud tootlustest rääkisid.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 03.07.21, 16:32
6 megatrendi, mida investor ei tohi maha magada
Majandusekspert ja investor Kristjan Lepik ning tehnoloogiaettevõtja, investor ja saatejuht Taavi Kotka hoiavad silma peal tulevikusuundumustel ning Investeerimisfestivalil tõid nad oma vaatlustest lähtuvalt välja kuus globaalset megatrendi.
Börsiuudised
  • 03.07.21, 15:47
Kasparov edestas Müüri 107protsendilise tootlusega
Müüri portfellist on kadunud pool miljonit
Investeerimisfestivalil mõõtu võtnud Marat Kasparov ja Madis Müür rääkisid oma investeerimise strateegiatest ning tõid välja, millised on olnud nende suurimad vead ja õppetunnid. Veebruarist käima läinud investorite võistlust juhib Kasparov, kuid Müür veel alla ei anna.
Börsiuudised
  • 03.07.21, 14:27
Investori kogemus: tänu koroonale tuli finantsvabadus kiiremini kätte
Maailma lukku pannud koroonapandeemia aitas investoril ja blogijal Ornella Jõgil veelgi enam investeerimisele keskenduda ja finantsvabaduseni kiiremini jõuda, rääkis ta Investeerimisfestivali laval.
Börsiuudised
  • 03.07.21, 08:21
Rahakrati vältimatul teel miljokaks on vaid üks takistus
"Alguses tahtsin lihtsalt olla miljokas," rääkis rohkete nimetustega rahablogija Rahakratt kaks aastat tagasi raadiosaates "Investor Toomase tund". Nüüd, kui eesmärk oluliselt lähemal ning 392 000eurone portfell raske kandamina kaasas, jõudis sendiblogija Investeerimisfestivali ettekandes järelduseni, et tegelikult pole sellega kuhugi kiiret.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele