• 03.07.21, 08:21

Rahakrati vältimatul teel miljokaks on vaid üks takistus

"Alguses tahtsin lihtsalt olla miljokas," rääkis rohkete nimetustega rahablogija Rahakratt kaks aastat tagasi raadiosaates "Investor Toomase tund". Nüüd, kui eesmärk oluliselt lähemal ning 392 000eurone portfell raske kandamina kaasas, jõudis sendiblogija Investeerimisfestivali ettekandes järelduseni, et tegelikult pole sellega kuhugi kiiret.
Rahakratt pidi ettekande alguses nentima, et portfellis on 8000 eurot vähem, kui reklaamitud. "Eelmine kuu oli rohkem, süüdistan aktsiaturgu. Eks ta on nii, et kui turud tõusevad, siis on sinu teene, kui langevad, siis turud on süüdi."
  • Rahakratt pidi ettekande alguses nentima, et portfellis on 8000 eurot vähem, kui reklaamitud. "Eelmine kuu oli rohkem, süüdistan aktsiaturgu. Eks ta on nii, et kui turud tõusevad, siis on sinu teene, kui langevad, siis turud on süüdi."
  • Foto: Karli Saul
"Ma ei ole kunagi nii raskel teemal rääkinud, seepärast ka sissejuhatust venitan. Praegu võin ükskõik mida rääkida, midagi ei muutu," vestles rahablogija laval Kallaste tallu kogunenud investeerimishuvilistega, teemaks: kuidas kasvatada 400 000eurone portfell miljoniseks.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 02.07.21, 20:08
Kaja Kallas festivalil: edulooks võib pidada minu poliitikaeelset advokaadiametit
Kaja Kallas jõudis juba 27aastaselt advokaadibüroo partneriks, tuues enda eduloona välja oma karjääri advokaadina mille järel ta läks poliitikasse.
Börsiuudised
  • 02.07.21, 20:59
Eesti fännist multimiljonär Vishen Lakhiani plaanib ülikoolihariduse pea peale pöörata
Muhedat nalja visates rääkis üle 100 miljoni dollarise käibega Mindvalley looja Vishen Lakhiani tänavusel investeerimisfestivalil kokku kogunenud investoritele tegelikust edu valemist. Selgub, et see, mida ülikoolides õpetatakse, aitab ainult 60% edukaks saamisel. Mis on siis see ülejäänud faktor?
Börsiuudised
  • 02.07.21, 21:34
Peep Vain: minu eduka investeeringu juures on suur osa rämedal vedamisel
Peep Vain rääkis Investeerimisfestivali Eduloolaval, et võitjate juures on näha enesekindlust ja vaimustust oma tegevusest ja tulevikust, kuid möönab, et võitja leidmisel on suur osa ka lihtsalt õnnel.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele