• 06.02.25, 14:13

Kristjan Kalam: ettevõtted, öelge inimestele, miks te olemas olete

Mis abi on mulle börsiettevõtte aktsia hinnast, kui ma ei tea, millesse ettevõte usub, küsib Kristjan Kalam arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Kristjan Kalam: ettevõtted, öelge inimestele, miks te olemas olete
Vanasti jäid ellu need isendid ning kandusid edasi nende geenid, kelle puhul oli olemas sugutung ja koostöösoov, tahe ja võimekus seada grupi eesmärgid enda omadest ettepoole. Ilma nende omadusteta lihtsalt ei jäädud ellu ja/või ei saadud järglasi, kes jääks ellu.

Seotud lood

Arvamused
  • 04.02.25, 16:30
Tea Danilov: laseme riigi nutikalt oma andmete ligi
Eesti heaoluriigi kestlikkus sõltub suuresti sellest, kui tõhusalt suudame ennetada elustiilihaigusi, töötust ja haridustee varajast katkestamist. Andmed aitavad, kuid neid peab saama riigiga jagada, kirjutab Arenguseire Keskuse juhataja Tea Danilov arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Arvamused
  • 24.01.25, 12:30
Tiia Vissak: lisame (üli)kooli ainekavadesse kohanemisõpetuse
Meie haridussüsteemi oleks vaja kohanemisõpet, et oleks julgust vaielda ja mõelda “kastist välja”, mis annab eeldused uuteks lahendusteks, edulugudeks ja seega majanduskasvuks, kirjutab Tartu Ülikooli rahvusvahelise ettevõtluse kaasprofessor Tiia Vissak arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Arvamused
  • 05.02.25, 17:40
Paavo Kangur: unustage fosforiit! Müüme puhast vett
Aastal 2050 on pool planeeti janus
Eesti saab ära kasutada maailma kasvavat veenõudlust ja unustada kahtlase fosforiidi, kirjutab Paavo Kangur arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Arvamused
  • 02.02.25, 09:00
Karl Märka: paneme ESG päriselt toimima
Riik ei peaks sekkuma ideede ja tehnoloogiate vabasse konkurentsi, see teeb ka üllastele ideedele karuteene, kirjutab Karl Märka arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele