• 20.12.24, 06:00

Ivar Veskioja: miljard maksutulu, mis ainult ootab kogumist

Seame ühise eesmärgi jõuda järgmise kümne aasta jooksul e-residentsusega miljardilise aastase maksutuluni, kirjutab Teenusmajanduse Koja juhatuse liige Ivar Veskioja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Ivar Veskioja: miljard maksutulu, mis ainult ootab kogumist
Täiendavate maksutulude leidmine on vananeva elanikkonna, kiduva majanduse ja kaitsekulude ettenähtava põhimõttelise pideva ebapiisavuse valguses kodanikkonna ühine vastutus. Maksumäärade tõstmise ja täiendavate maksude kehtestamisega ei saa me end parun Münchhauseni kombel juukseidpidi soost välja sikutada.

Seotud lood

Arvamused
  • 17.12.24, 08:00
Mait Palts: paneme riigi nõuetele päitsed pähe
Bürokraatia vähendamiseks tuleb riigi kohustusi perioodiliselt auditeerida, kirjutab Kaubandus-Tööstuskoja peadirektor Mait Palts arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Arvamused
  • 08.12.24, 06:00
Reigo Sindonen: lahendus vananenud kortermajade teemale, ja mitte ainult
Edukas Eesti on säästlik ja innovaatiline Eesti. Kirde-Eesti elukeskkonna parandamine aitab lahendada mitmeid sotsiaalseid probleeme ja pakub samal ajal investeerimisvõimalusi, kirjutab Reigo Sindonen arvamuskonkursile „Edukas Eesti“ saadetud artiklis.
Arvamused
  • 11.12.24, 15:13
Mari Eek: pöörame sotsiaalmaksu! Ennetame, selmet tagajärgedega võidelda
Suuname sotsiaalmaksust 3–5% iga kuu inimese enda sihtotstarbelisse kasutusse, kus seda raha saaks igaüks kasutada spordikulutuste tarbeks, kirjutab Mari Eek arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Arvamused
  • 04.12.24, 14:40
Taavi Laur: hüppame tasemelt 2.0 kohe 5.0-le
Väikese ja targa riigina on meil võimalus teha innovatsiooni kogu ühiskonda hõlmavana ning selle edukal rakendamisel saame seda pakkuda kogu maailmale, kirjutab Taavi Laur arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele