• PRO
  • 31.10.24, 17:54

Makromaania: kas internet hävitas kindlustunde?

Tarbijate kindlustunne on taas järsult langenud, järeldas konjunktuuriinstituut värskes prognoosis, aga juhtus see juba kaks ja pool aastat tagasi. Võib-olla selle pärast, et käekäigu pärast virisemine kolis telefonist internetti, kirjutab Janno Riispapp “Makromaania” uudiskirjas.
Makromaania: kas internet hävitas kindlustunde?
  • Foto: Meeli Küttim
Euroala võrdluses on põhjust kasutada Eesti majanduse iseloomustamiseks ülivõrdeid ja seda paraku veel kehvas valguses: suurimat vähenemist tunneb juba kaks aastat langenud jaekaubandus, tööstustoodang on masendavas seisus nii eelmise suve lõpu kui ka 2021. aasta keskmisega võrreldes, hinnatõusuga jääme alla vaid Belgiale, ka töötuse kasv on Euroopa Liidu kõige kiirem.

Seotud lood

Juhtkiri
  • 31.10.24, 06:00
Kus on konjunktuur ja kes on kaamel?
Tuletame meelde, kes on konjunktuuriinstituudi omanik, ja püüame eluga edasi minna, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
  • PRO
Uudised
  • 01.10.24, 06:00
Makromaania: kas Eesti pani täie hooga vastu klaaslage
Sõjal võib Eesti käekäigule olla kaugelt suurem mõju kui lihtsalt paar aastat kallimat elektrit, see võib Eesti kasvu väga pikaks ajaks känguma määrata.
Arvamused
  • 19.04.24, 14:23
Statistikaamet vastab kriitikale: kuidas kujuneb elektrihinnaindeks?
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Arvamused
  • 29.02.24, 12:52
Kristjan Pruul: viie rikkama riigi sekka – praeguse kõrval oli see lubadus morsipidu
Minister Tiit Riisalo seatud majanduse kahekordistamise siht eeldaks Hiina kiirusel Saksamaast mööda kasvamist, kirjutab Äripäeva ajakirjanik Kristjan Pruul “Makromaania” uudiskirjas.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele