• 19.09.24, 06:00

Heleri Michalski: mõni vaenlane ees või taga võib olla hea märk

Sõprade ja vaenlaste ümbermõtestamine nii tööl kui elus laiemalt aitaks meil palju väärtuslikku energiat kokku hoida ning uut potentsiaali avada, kirjutab Äripäeva kolumnist, kommunikatsiooniekspert, tööelu kogemusnõustaja ja meditatsiooniõpetaja Heleri Michalski.
“Kui inimesel on töökeskkonnas keegi, kes temaga pidevalt vastandub, siis ei tähenda see automaatselt, et inimene ongi vales kohas, valel positsioonil või muidu loll ja lohakas,” kirjutab Heleri Michalski.
  • “Kui inimesel on töökeskkonnas keegi, kes temaga pidevalt vastandub, siis ei tähenda see automaatselt, et inimene ongi vales kohas, valel positsioonil või muidu loll ja lohakas,” kirjutab Heleri Michalski.
  • Foto: Marko Krusel
Olla kena inimene on osa kaasaja professionaalsusest. Vaadakem kas või üksteise sotsiaalmeediakontosid – kõik toredad-tegusad inimesed, põhiväärtused kenasti paigas.

Seotud lood

Arvamused
  • 13.09.24, 06:00
Mailiis Ploomann: toome naised – ja mehed – tööturule tagasi
Anname 30 000 täistööjõus inimest tööturule tagasi, kirjutab Elisa juhatuse liige Mailiis Ploomann.
Arvamused
  • 12.09.24, 06:00
Irja Rae: kui kontor jääb tühjaks
Kuidas juhtida bürood, kus ei ole inimesi?
Töökoha kuludest moodustab kontor ca 30 protsenti ja igal organisatsioonil on vaja otsustada, kuidas seda kõige mõistlikumalt kasutada, kirjutab Figure Baltic Advisory juhtivpartner Irja Rae.
Arvamused
  • 05.09.24, 15:30
Katrin Bats: kuidas nügida 97% oma mõjuahelast?
Kestlikkuse aruandlus aitab paljudel ettevõtetel õppida paremini riske hindama, sest pead vastama küsimustele, millele iga päev pole vaja mõelda, kirjutab Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Arvamused
  • 28.08.24, 06:00
Heleri Michalski: kollektiivne hoolimatus viib nelja päeva pikkuse töönädalani (niikuinii)
Põhjused, miks tööandjad peavad töötajate vähesema panusega leppima, on proosalised – kuigi paljud asjad käivad tänapäeval mugavamalt, kipub igapäevaelu hoopiski keerulisem olema, kirjutab Äripäeva kolumnist, kommunikatsiooniekspert, tööelu kogemusnõustaja ja meditatsiooniõpetaja Heleri Michalski.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele