• 13.06.24, 15:30

Uuring: klienditeenindus 400 protsenti paremaks? Tehtav!

Värske uuring tõestab, et atraktiivne müügi- ja teeninduskeskkond parandab klienditeenindajate hoiakuid kordades ning ettevõtjail oleks kasulik sellega arvestada, kirjutab koolitus- ja testostufirma Trendline Analytics juht Eero Palm.
Eero Palm.
  • Eero Palm.
  • Foto: Erakogu
Teenuse- või ostukeskkondade välimusse ja funktsionaalsusesse panustatakse tohutult, aga asja eest. Kahtlemata oleme kõik klientidena kogenud vau-tunnet mõnes hotellitoas või lahedas kohvikus-restoranis või jaekaupluses.

Seotud lood

Saated
  • 29.04.24, 10:24
Ekspert avaldas, kust saab kõige soodsama klienditeenindaja
Kui otsida rahvusvahelisel turul ettevõtte jaoks kõige soodsamat klienditeenindajat, siis tasub vaadata kaugele ida poole, ütles Läti tehnoloogiaettevõtte Printify klienditoe juht Valeria Kast.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:24
Atsinaujinančios energetikos investicijos alustab 8,5% tootlusega võlakirjade pakkumist
Atsinaujinančios Energetikos Investijos ( AEI ), mida juhib Lords LB Asset Management, alustab uue võlakirjaemissiooni avaliku pakkumisega. Investoritele pakutakse 13-kuulisi võlakirju 8,5%-se fikseeritud aastase intressimääraga. Investeerida saavad alates tuhandest eurost nii Balti riikide era- kui ka institutsionaalsed investorid. Pakkumist korraldab investeerimispangandusettevõte Orion Securities.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele