aripaev.ee
Logi sisse
Töölaud
Minu uudisvoog
PRO artiklid
7 päeva kokkuvõte
Saated
Videod
Järjehoidjad
Uudiskirjad
Märksõnad
Tagasi
Teenindus
Lisa märksõna Minu Äripäev voogu ja uudiskirja
Teenindus
07.10.25, 16:04
Wolt võtab osa kullereid enda palgale
26.09.25, 10:03
Noorte karmimaid tööpiiranguid on praktikas keeruline ellu viia
19.09.25, 15:56
Edukas spaaärimees: turismi madalpunkt seisab veel ees
08.09.25, 14:20
Nähtamatu, ent mõjuv: kuidas luua tõeliselt hea kliendikogemus?
11.08.25, 14:00
Nipid teenindajale, kuidas keerulises olukorras eri tüüpi klientidega hakkama saada
14.07.25, 14:41
Coopi ja Tele2 kogemus: kuidas luua firmas kultuur, mis päriselt toimib
16.06.25, 14:00
Kliendi vajadustest lähtuv lisamüük – kuidas asja õigesti teha
22.05.25, 11:13
Soome kõrgeim kohus: toidukullerid pole ettevõtjad
19.05.25, 14:00
Ajutine, aga oluline. Teeninduse ekspert soovitab suvetöötajaid võtta kui püsivaid
15.04.25, 16:59
Eesti e-pood müüb ilma tasulise reklaamita enam kui 60 riiki
24.03.25, 14:00
Üksik number ei aita. Mida teeninduses tegelikult mõõta?
28.02.25, 16:00
Kasulik kuulamine: kuidas õpetada tehisaru telefonikõnedest aru saama
Tehisaru ei ole lahendus, kui sa ei tea, mis on probleem
24.02.25, 14:00
Värbamisest lahkumiseni – kuidas kujundada positiivne töökogemus?
10.02.25, 15:55
Teletornis tegutsenud kohvik läks pankrotti
31.01.25, 16:37
Mihkel Nestor: majanduslangus on läbi
27.01.25, 14:00
Teeninduse uus suund: just selline müük suurendab kliendi lojaalsust
21.01.25, 15:00
Vahemere vaatlus | Rohkem naeratamist, enam õlatunnet!
20.01.25, 17:21
Kokteilibaar Butterfly Lounge sulgeb uksed
30.12.24, 15:51
Äripäeva lugejate lemmikettevõtja on 84aastane Reet. Käisime tal külas
18.12.24, 18:00
“Mõelge, mehe edukus maksab nii vähe: ainult kaks korda aastas tuleb osta naisele ehe.“
02.12.24, 14:00
Töötajaid toetades pakud head kliendikogemust ja lood ettevõtte edu
04.11.24, 14:00
Mõtle põhjalikult läbi, kuidas töötajate vaimset tervist toetada
04.11.24, 12:01
Koristusidu ehitas platvormi Wolti oma sisse ja plaanib ambitsioonikat laienemist
07.10.24, 14:00
Kliendisuhete asjatundjad: ettevõtte bränd olgu nii hea, et keegi ei raatsi lahkuda
09.09.24, 14:12
Head teenindust rahaga ei osta
06.09.24, 08:34
Hinnad kerkisid endiselt tempokalt
28.08.24, 13:16
Järjekordne Elisa esindus on nüüd paberivaba
12.08.24, 15:52
Kauplus meeldib e-poest rohkem: inimene on müügi tugisammas
09.08.24, 10:38
Tartu restoranikuningas napsas legendaarse teatrikohviku äri
15.07.24, 14:00
Kaardista kliendi teekond, et muuta töö lihtsamaks ja käive suuremaks
15.07.24, 12:33
Kalli interneti põhjus seisneb suurtes sisendhindades ja riigi väiksuses
01.07.24, 15:02
Alexela käive küündis 618 miljoni euroni
17.06.24, 14:00
Hooajalised töötajad – võimalus või väljakutse?
13.06.24, 15:30
Uuring: klienditeenindus 400 protsenti paremaks? Tehtav!
02.06.24, 17:30
Jaekettide palgaraport: kui palju saavad teenindajad palka?
20.05.24, 14:00
Kuidas värvata ja hoida parimaid teenindajaid üle Eesti?
16.05.24, 09:30
Tartu kultusbaar laieneb Riiga. “Teeme projekte, kui majandusel halvasti läheb”
06.05.24, 15:48
Suurte kaubandusäride palga TOP: parimatele tulebki maksta
29.04.24, 10:24
Ekspert avaldas, kust saab kõige soodsama klienditeenindaja
22.04.24, 14:48
Tippjuht: parema teeninduse võtmetegur on mentorlus
25.03.24, 14:00
Hea teenindus – kas pelgalt märtsikuu mööduv trend või püsiv kultuur?
24.03.24, 06:00
Kartmatu juuksur rajas kiire kasvuga äri ja saatis mehe ümberõppele
07.03.24, 09:58
Teenusedisainer: sain Elisaga halvima ja parima kogemuse
07.03.24, 08:21
Elisa võrku tabas tehniline rike
06.03.24, 17:27
Raadiohommikus: energeetika tulevik ja globaalsed eestlased
ST
06.03.24, 14:55
SEB: et müügis digist kasu lõigata, peab tiim olema kaasas ja strateegia hea
03.03.24, 17:09
Wolti teenindajad on hädas sõimavate klientidega
26.02.24, 14:00
Raske klient või keeruline olukord – mis pärsib teeninduskvaliteeti?
21.02.24, 17:55
Eesti ettevõte teenis Argentinas miljoneid Ameerika reisijaid vedades