• 22.11.23, 14:00

Andre Nõmm: kas digitaalsed kobakäpad tõukavad kliendi troonilt?

Hooletu ja kiirustatud üleminek uuele tehnoloogiale võib vahel anda valusaid tagasilööke, kirjutab finantsinspektsiooni juhatuse liige Andre Nõmm inspektsiooni blogis.
Finantsinspektsiooni juhatuse liige Andre Nõmm.
  • Finantsinspektsiooni juhatuse liige Andre Nõmm.
  • Foto: Mihkel Leis
Ajakiri The Economist pealkirjastab ühe hiljutise loo kui „Customer service is getting worse. What could fix it?“ Artikkel arutleb põhjuste üle, miks kliendirahuolu on liikunud halvemuse poole. On siis selleks suurenev turukontsentratsioon, kus olulist turuosa omavad ettevõtted määravad halva tulemuse, või näiteks ka pandeemiast tingitud tööjõu vähenemine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 12:22
Vastutus ei ole nullsumma: regulaatorid peavad looma stabiilsed ja selged raamid
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele