• 29.09.23, 06:05

Myraka ettevõtlusblogi: kuidas ma ümaraspäi endale kandilise sõbra sain

Äripäeva kolumnist-ettevõtjal Üllar "Myrakas" Priksil on nüüd toidukäru. Vaja läks vaid kasti õlut ja oma äripartnerit kiruvat naabrimeest.
Toitlustusettevõtja Myrakas koos oma "kandilise sõbraga", mille saamislugu on sama kirev nagu Myraka käevarred.
  • Toitlustusettevõtja Myrakas koos oma "kandilise sõbraga", mille saamislugu on sama kirev nagu Myraka käevarred.
  • Foto: Valdo Ots
Ma ei taha kuidagimoodi väärikate majandusinimeste keskel hakata propageerima alkoholismi, aga olgem ausad – väga paljud head mõtted ja lõbusad seigad on ilmavalgust näinud just siis, kui mõnus vine on hallid ajurakud kergelt otuks rutjunud. Ei, ega palju koledat juhtub sedasi muidugi ka. Näiteks üks mu sõber ärkas rokkfestivalil jäkušottide loopimise järel võõras telgis selle peale, et ... ah, las ta jääb.

Seotud lood

Arvamused
  • 25.08.23, 06:05
Myraka ettevõtlusblogi: kuulge, minust ongi päriselt ettevõtja saamas!
Tööka augusti järel hakkab Äripäeva kolumnisti Üllar "Myrakas" Priksi toitlustusäri miinusest välja jõudma. Aga festivalid pole vennad. Kaugel sellest…
Arvamused
  • 28.07.23, 06:00
Myraka ettevõtlusblogi: tegin radikaalse äriotsuse ja kergitasin kaabut
"Püsime pinnal, aga hävinguks pole palju vaja."
Mõnikord peab lapse juurest ära minema. Hinges piinad ja südames mure, siirdus noor toitlustusettevõtja ja Äripäeva kolumnist Üllar "Myrakas" Priks sinise mere ja kõrgete mägede poole ning jättis äri seniks partnerite kätte.
Arvamused
  • 30.06.23, 06:05
Myraka ettevõtlusblogi: kuidas ma plaastrite ja pellerite vahel süüa pakkudes palju fänne leidsin
Äripäeva kolumnist Üllar "Myrakas" Priks sai teada, et moodsad urinaalid ei haisegi eriti palju hullemini kui teiste kauplejate telkides kärssav liha, ning nägi hulgaliselt ülespoole suunurkadega matsunud suid.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele