• 31.05.23, 08:57

Urmas Hiie: firmadele ja ärimudelitele tuleb tõetund

Jätkuva inflatsiooni ja palgatõusu tingimustes pole meil küll erilist lootust hinnalangust oodata, vastasel juhul kirjutavad ettevõtted alla surmaotsusele, kirjutab ETS NORDi juhatuse esimees Urmas Hiie vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
ETS NORD juhatuse esimees Urmas Hiie.
  • ETS NORD juhatuse esimees Urmas Hiie.
  • Foto: Erik Riikoja
Usun, et enamik Eesti ettevõtjaid vaatab lähitulevikku üsna mureliku pilguga. Keskpankade uskumatult kergekäeline negatiivsete intressidega rahakülv koroona-aastatel tekitas enneolematu investeerimisbuumi toorainetesse, start-up-ettevõtetesse ning kinnisvarasse. Nüüd, kus suur pidu on läbi – raha korjatakse turult vähemaks ja intressid tõusevad –, saabub ka tõehetk – millised firmad ning ärimudelid suudavad taanduvas majanduskeskkonnas ellu jääda.

Seotud lood

Arvamused
  • 30.05.23, 14:20
Värska kuurordi juht: peaministri etteheited on kohatud, me vastutame 120 töötaja eest
Me elasime koroona-aastad üle ainsatki töökohta koondamata ning tasandasime vaatamata uutele kriisidele vahepeal tekkinud palgavõla. Nüüd tuleb meil piisavalt tulusid teenida, kirjutab Värska Kuurortravikeskuse juht Vello Saar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Arvamused
  • 30.05.23, 09:43
Kaimar Karu: valitsusjuhi üleskutse alandada müügihindu on populism
Kestlike lahenduste otsimise ja koostöö asemel kord kodanikke, kord ettevõtteid süüdlasena sihtmärgiks seadev riigivalitsemine on käpardlik, kirjutab ettevõtja, endine väliskaubanduse ja IT-minister Kaimar Karu vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Juhtkiri
  • 26.05.23, 06:00
Muudkui krutime ja krutime seda spiraali
Avaliku sektori palgakasvu tuleks ohjeldada
Tugevad ettevõtted keskenduvad nõrga turu korral jooksvate kulude vähendamisele ja investeeringutele ja seda põhimõtet tuleks järgida ka riigil, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele