• 21.03.22, 13:32

Peeter Teder: toome börsile sotsiaalsed võlakirjad

Keskkonnasõbralikke roheinvesteeringuid saab börsil juba edukalt teha, päevakorda võiks võtta ka sotsiaalsed võlakirjad või täpsemini ühiskondliku mõju võlakirjad, kirjutab Peeter Teder arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Peeter Teder.
  • Peeter Teder.
  • Foto: Erakogu
Nimetus tuleb ingliskeelsest väljendist social impact bonds. Need tulid väärtpaberiturule aastal 2010 Suurbritannias (ja ei olnud algselt börsil noteeritud). Praegu koguvad need populaarsust nii Euroopas kui mujal. Ka Euroopa Komisjon on neid välja lasknud ja need võlakirjad on juba noteeritud ka börsil.

Seotud lood

Arvamused
  • 18.03.22, 16:02
Priit Pekarev: kuidas Venemaa rahaga taastada Ukraina riik
Selleks, et Ukraina saaks uuesti üles ehitatud, tuleks kehtestada sõjajärgselt Venemaa strateegilistele kaupadele täiendav ja eritariifne tollimaks, kirjutab TTÜ magistrant Priit Pekarev arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Arvamused
  • 11.03.22, 09:56
Jaak Roosaare: Eesti suur võimalus – sõjaline julgeolek, roheenergia ja 100 000 uut kodanikku
Teeme endast kõik, et meie iseseisvus jubedast sõjast Ukrainas võidaks, ning kasutame oma hirmu ja ahastust selleks, et luua Eestile paremat tulevikku, kirjutab investor Jaak Roosaare arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Arvamused
  • 22.02.22, 14:07
Artur Rihvk: maa tuleb täita lapsinvestoritega
Loome igale sündinud lapsele investeerimiskonto Tallinna börsil koos riigi 500eurose panusega, mis investeeritaks börsil noteeritud Eesti ettevõtete vahel, kirjutab Artur Rihvk arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Arvamused
  • 23.02.22, 15:10
Indrek Paal: transport ja asjatundlikkus on edu alus
Eesti edu sõltub sellest, kas inimesed, kes on sattunud avalikuks otsustajaks, suudavad ja tahavad luua Eesti elanikele inimväärseks eluks vajalikke eeldusi, kirjutab Indrek Paal arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele