• 23.02.22, 15:10

Indrek Paal: transport ja asjatundlikkus on edu alus

Eesti edu sõltub sellest, kas inimesed, kes on sattunud avalikuks otsustajaks, suudavad ja tahavad luua Eesti elanikele inimväärseks eluks vajalikke eeldusi, kirjutab Indrek Paal arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Indrek Paal.
  • Indrek Paal.
  • Foto: Erakogu
Efektiivsus on infrastruktuuri funktsioon. Kui toorained või tarbijad on kaugel, on võtmekoht transpordisüsteemil. Riikide tasandil võib tootmine Euroopa Liidu keskmes olla oluliselt efektiivsem kui Eestis. Kui transport on kallis, pole Eesti tootjal võimalik müüa ja ellu jääda.

Seotud lood

Arvamused
  • 22.02.22, 14:07
Artur Rihvk: maa tuleb täita lapsinvestoritega
Loome igale sündinud lapsele investeerimiskonto Tallinna börsil koos riigi 500eurose panusega, mis investeeritaks börsil noteeritud Eesti ettevõtete vahel, kirjutab Artur Rihvk arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Arvamused
  • 21.02.22, 11:40
Jaanus Riimets: ärme sae oksa, millele me toetume
Me teeme hästi, kui suudame vältida otsustustes emotsioone ja juhinduda teadmisest, et majanduses on oma loomulikud seaduspärasused, kirjutab Jaanus Riimets arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Arvamused
  • 17.02.22, 16:26
Hando Sinisalu: Eestist saagu maailma väikeriikide liider
Digiriigi kuvand on Eestile küll hästi kinnistunud, aga ajapikku kaotab oma uudsuse võlu ja vajame uut lugu. Eesti võiks võtta initsiatiivi ja olla väikeriikide parimate praktikate koguja ning vahendaja ja seeläbi saavutada maailmas väikeriikide liidri maine, kirjutab turunduskonsultant ja ettevõtja Hando Sinisalu arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Arvamused
  • 15.02.22, 07:00
Katrin Aedma: Sildaru, Pärdi ja Skype'i rahvas väärib uhket visiitkaarti
Olukordades, kus on vaja kiirelt ja mõjuvalt Eestit tutvustada, võiks Eesti visiitkaart olla vahend, mida üle andes tekib saajal huvi guugeldada, et mis maa see siin ikkagi on, kirjutab koolitaja Katrin Aedma arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele