Äride omanikud peaksid mõistma, kui tähtis on lisaks tootele või teenusele kliendile tekitatud emotsioon, kirjutab testostu- ja koolitusfirma Trendline juht Eero Palm.

- Testostu- ja koolitusfirma Trendline juht Eero Palm
- Foto: Erakogu
Kuigi aasta 2020 oli inimajaloos üsna eriline ja pingeline, siis kahtlemata aitab positiivne hoiak raskuseid ületada. “The Smiling Report”, mille kokkupanekul osales tagasihoidliku panusega Eesti ja Baltikumi poolt ka Trendline, pandi kokku 25 riigi testostufirmade tagasiside põhjal. Raport näitab, et klienditeenindajad pigem naeratavad tublilt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.