„Esialgsel hinnangul mõjutasid aprilli tarbijahindade harmoneeritud indeksit enim kallinenud tervishoiuteenused ja toit, teisalt odavamad eluasemekulud,“ ütles statistikaameti tarbijahindade tiimijuht Lauri Veski teate vahendusel.
Ametlik hinnatõusu arvutamine on saanud kriitikat ühelt ja teiselt poolt. Statistikaametil on plaanis mitu suurt muudatust metoodikas, et inflatsiooni edaspidi paremini arvutada.
Kaks asja, millele võib Eestis kindel olla: töösturid on alati negatiivsemalt meelestatud, kui majanduskeskkond alust annab. Ja mingi komponent tarbijakorvis ajab ikka kogu inflatsiooni arvutamise täiesti sassi.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.