• 22.04.25, 08:26

Ehituse hinnatõusu ohjeldas odavam materjal

Ehitushinnaindeks tõusis esimeses kvartalis aastaga 1,2%, võrreldes eelmise aasta neljanda kvartaliga aga vaid mikroskoopilised 0,1%, teatas statistikaamet.
Korruselamuindeks kerkis aastaga esimeses kvartalis 1,3 protsenti.
  • Korruselamuindeks kerkis aastaga esimeses kvartalis 1,3 protsenti.
  • Foto: Andras Kralla
Statistikaameti juhtivanalüütik Ülo Paulus ütles, et ehitushinnaindeksit mõjutas esimeses kvartalis võrreldes 2024. aasta sama ajaga eelkõige töötajate 2,9% palgatõus, mille mõju indeksi muutusele oli 54%. „Eelmise aasta neljanda kvartaliga võrreldes suurenesid kulutused tööjõule ja mehhanismidele vastavalt 0,6% ja 0,3%, kuid kulutused materjalidele vähenesid 0,2% võrra,“ selgita Paulus teates.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.04.25, 17:05
Karl-Martin Rammo: tulevik on kvaliteedi päralt
„Tulevikus on meil kvaliteetsed kodud ja vahetame neid vähem kui täna,“ ütles aknatootja Lasita Aken juht Karl-Martin Rammo.
Uudised
  • 10.04.25, 06:00
Riigifirma miljonihanget varjutab rätsepatöö kahtlus
Konkurendid kahtlevad, kas riigil on üldse vaja sellist hanget teha
Eleringi hange kriisi korral kiirelt üliraskete trafode vedamiseks vajaliku varustuse ostmiseks on pannud huvilised kulmu kergitama ning viis kaebuseni ministeeriumile, et hange tühistataks.
Uudised
  • 05.04.25, 17:00
Rauno Teder: nüüd on õige aeg arendada, aga üürnikega on kehvasti
Tänavu 10aastaseks saava Porto Franco juht Rauno Teder ütleb, et viimase Kuunari kinnistu arendusega alustatakse esimesel võimalusel. Asjad on jäänud toppama üürnike, aga ka rahastuse taha.
Saated
  • 01.04.25, 16:31
Riik tõmbas hoonete süsinikujalajälje seadusele pidurit
Eesti riik otsustas edasi lükata hoonete süsinikujalajälje arvestuse kohustuse 2026. aastalt 2028. aastale, kuid samas leidub ehitussektoris palju entusiaste, kes teevad juba arvutusi enda äranägemise järgi.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele