• 17.04.25, 17:15

USA merekaubandus kukub kokku, Eestis käib veel sagimine

Esimesed märgid näitavad, et USAsse hakkab minema meritsi tuntavalt vähem kaupa kui varem, Eesti terminalides veel elu käib.
Eesti konteinerterminalides käib aktiivne kaubavahetus.
  • Eesti konteinerterminalides käib aktiivne kaubavahetus.
  • Foto: Liis Treimann
“Eesti konteinerite kaubavahetus on üldiselt praegu väga aktiivne ja mahud on üsnagi head,” kinnitas Riia Sillave, kes juhib Muuga sadama konteinerterminali opereerivat firmat HHLA TK Estonia.

Seotud lood

Uudised
  • 03.04.25, 16:58
USAsse eksportivad Eesti ettevõtjad: viimaste kuude kartused realiseerusid
“Viimaste kuude kartused realiseerusid täna,” ütles USAsse eksportiva ettevõtte juht Ivo Truus. Eesti ettevõtted tõdevad, et nüüd sõltub kõik sellest, kuidas Ameerika Ühendriikides nende 20% kallimad hinnad vastu võetakse.
Uudised
  • 27.02.25, 18:03
Klaverivabrik kardab Trumpi tollidelt tõsist lööki ja otsib uusi kliente
Ökonomistid selgitavad: kuidas Eesti tollidest pihta saaks
Ökonomistid rahustavad, et president Donald Trumpi ähvardus väänata Euroopale kõrge tollimaks ei pruugi Eestit oluliselt mõjutada ja võib jääda vaid julmaks läbirääkimistaktikaks, kuid suurelt USAsse eksportiv Eesti ettevõtja ei saa sellele lootma jääda ja teeb juba uusi plaane.
Uudised
  • 03.04.25, 16:23
Euroopa kardab tollisõjast kahepoolset hoopi
Euroopas ei tekita külma higi ainult USA tollid, vaid ka poole triljoni dollarine Hiina kaupade taifuun, mis hakkab nüüd USA asemele otsima uusi turge.
Arvamused
  • 03.04.25, 09:40
Logistikafirma ekspert: Trumpi uued tariifid mõjutavad absoluutselt iga ettevõtet
„Logistika ja äri on muutumas viisil, mida me pole kunagi varem näinud“
Maailm on niivõrd globaliseerunud, et kõik saavad Trumpi tollitariife tunda. Ettevõtete juhtkonnad peavad maha istuma ja mõtlema, kuidas edasi, ainus viis sellistel aegadel särada on kiirelt kohaneda, kirjutab Balti Logistika operatsioonide juht Greete Orgusaar.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele