Eesti noorim mineraalveetootja Haage Joogid on võtnud sihiks rahvusvahelise laienemise, mida aitab saavutada 16 miljoni euroni ulatuv investeering tootmisesse, rääkis
Tööstusuudistele ettevõtte tegevjuht Xenia Joost.

- Haage Joogid kasutab võimalusi rahvusvahelistel toidumessidel osaleda aktiivselt. Pildil tegevjuht Xenia Joost messil.
- Foto: Erakogu
„Kuna Eesti turg on väike ja ei võimalda katta suuri investeeringuid, siis ehitasime Haage brändi rahvusvahelise haardega, keskendudes kvaliteedile, innovatsioonile ja loodusliku mineraalvee puhtusele, mis suudavad konkureerida ka kõige nõudlikematel välisturgudel,“ oli valik tegevjuhi sõnul lihtne.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.