• 30.10.24, 15:07

Kuuevarbalise beebi foto reklaamis tekitas palju küsimusi

Soome Nordea pangagrupi reklaamis möödunud nädalavahetusel avaldatud kuuevarbalise beebi foto tekitas inimestes küsimusi, kas tegu on tehisintellekti loodud fotoga.
Nordea kinnitusel sattus kuuevarbalise beebi foto reklaami juhuslikult.
  • Nordea kinnitusel sattus kuuevarbalise beebi foto reklaami juhuslikult.
  • Foto: Chrystal Bolin/Getty Images
Panga kommunikatsioonidirektor Riikka Taivassalo sõnul valiti kuulutuses kasutatud pilt selle põhjal, et sellel oleks rahulik, magav beebi, mis sobib hästi kuulutuse sõnumiga, kirjutas Helsingin Sanomat. Kuulutus andis teada, et selles peres magab kodulaen kõige paremini.

Seotud lood

Uudised
  • 26.10.24, 14:18
Katie King: robotid teevad juba operatsioone. Aga kui tehisintellekt õpib päriselt mõtlema?
Igas valdkonnas on midagi, milles tehisintellekt on suuteline revolutsiooni tegema, aga ikka peab keegi tema järele vaatama ja faktikontrolli tegema, ütleb terve elu IT alal töötanud Katie King.
Saated
  • 21.10.24, 10:00
Obskuurne majandus: internet on surnud
Veidike vandenõuline surnud interneti teooria selgitab ja eeldab, et tehisintellekt ja robotite loodud sisu maht on ületanud päris inimeste loodud sisu mahu internetis.
Saated
  • 10.10.24, 12:27
Kristjan Port: inimeste põhiliseks tööks tulevikus on üksteise meelt lahutada
Tehisintellekti ja automaatika arengut jälgides võime olla tulevikus tunnistajaks asjaolule, et inimeste põhiliseks tööülesandeks on üksteise lõbustamine, rääkis spordibioloog ja visionäär Kristjan Port.
Saated
  • 21.03.24, 11:34
Pakendikeskuse humoorikad reklaamid kasvatasid ettevõtte kasumit kümme korda
Aasta erasektori turundusteo tiitli pälvinud Pakendikeskuse ja reklaamiagentuuri Tabasco koostöös tehtud humoorikad reklaamikampaaniad on jõudnud ilmselt iga Eesti inimeseni ning toonud Pakendikeskusele ka äriedu.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele