Nädala naksik: toidupoodide ketid rivaalitsesid ja kõik võitsid
Kaupluskett Prisma lisas hiljuti Tallinnas Kristiine keskuse küljele välireklaami, milles murelik poiss heidab ette: “Miks me lihtsalt Prismas ei käi?”
Lõpuks oli kaupluseketi lahing-kampaanial nii palju kihte, et võttis silme eest kirjuks.
Pealtnäha üsna keskpärane kampaania, kuid sellest rullus nädala jooksul lahti lahing erinevate Eesti kaupluskettide vahel, millele lõpuks pani oma punkti ka Pakendikeskus. Viimane ei jää ometi päevakajalistest (sotsiaalmeedia) sündmustest kunagi kõrvale.
Ma ei ole küll Elon Muski fänn ja tema väljaütlemine oli radikaalne, aga nõustun temaga veidi selles, et töötajad ei tohiks kodukontorit harrastada, rääkis ettevõtja Guido Pärnits.
Tele2 erakliendimüügi ja klienditeeninduse juht Kristi Juhandi ütles, et inimesed väärtustavad esindust kanalina päris kõrgelt, ning ta usub, et tulevikus hakatakse seda veelgi rohkem väärtustama.
Scandagra Eesti AS tegevjuhi Eigo Siimu sõnul on põllumajandusvaldkonna süda koostöö ja vastastikune usaldus. Pärast esimest kümmet kuud ametis tõdeb ta, et sektor on küll keerulises seisus, kuid just nüüd on kõige olulisem seista põllumehe kõrval ja aidata tal raskused üle elada.