• 11.09.24, 14:43

Suvi üllatas turismisektorit: sakslasi käis mühinal

Kui turismisektori olukord ei olnud kõrghooaja eel paljulubav, siis suvi üllatas valdkonda positiivselt ning turismi taastumine käib täiel tuuril.
Soome turistide seas on näha väikest põlvkonnavahetust, rääkis turismiettevõtja Ain Käpp. Kui muidu olid soomlased peamiselt keskealised ja vanemad, siis nüüd käib pealinnas ka rohkem nooremaid soomlasi.
  • Soome turistide seas on näha väikest põlvkonnavahetust, rääkis turismiettevõtja Ain Käpp. Kui muidu olid soomlased peamiselt keskealised ja vanemad, siis nüüd käib pealinnas ka rohkem nooremaid soomlasi.
  • Foto: Liis Treimann
Juulikuu üllatas ning tõi turismisektorile leevendust, rääkis Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu juhatuse esimees Ain Käpp. Statistikaameti teatel oli juulis viis protsenti rohkem turiste kui aasta tagasi. Samas ei ole veel turistide arv 2019. aasta tasemele taastunud ning juulis jäi koroonaeelse aja tulemusest puudu vaid kolm protsenti.

Seotud lood

Saated
  • 08.08.24, 11:00
Hotellipidaja: augusti algus on tunduvalt raskem kui eelmine aasta
August on seni olnud raskem kui eelmine aasta, ütles Radisson Collectioni ja Palace Hotelli hotelli juht ja osanik Ain Käpp.
Uudised
  • 10.05.24, 06:00
Hotellipidajate sõnul peitub ilusate numbrite taga kole reaalsus
Suuresti väliskülastajate toel kasvu näidanud ööbimiste arv kerkis märtsis aastaga 5%, kuid hotellipidajate sõnul on turismisektori taastumisest veel vara rääkida.
Saated
  • 20.08.24, 16:00
Eesti turismiettevõtjad panevad hispaanlased imestama
Suve viimases "Turismitunnis" leidsid elamusturismi edendajad Tuuli Klementa ja Olavi Andla, et Eesti elamusturismi ei vii edasi konkurents, vaid koostöö – ja siinsed ettevõtjad panevad isegi hispaanlased imestama.
Uudised
  • 25.05.24, 10:12
Soomlased ostavad Eestist üha rohkem soodsat märjukest
Soome turistid on naasnud Tallinna sadama alkoholipoodidesse, kus märgatakse kohati isegi kahekordseid hinnavahesid kodumaal müüdava märjukesega.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele